Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 28 września 2013

Skaleczenie + porady modowe cz.2

Hey ;) Wczoraj nie pisałam , bo byłam na wycieczce do późna . Byliśmy w  Fundacji Tara. Oto strona Fundacji : Kliknij i dowiedz się więcej ;) No więc zbieraliśmy tam patyki i szkło . I właśnie przy zbieraniu szkła skaleczyłam się w palec ( mimo że miałam rękawiczki! ) ;( Rana była głęboka i wróciłam szybciej do domu.

A teraz : Porady modowe : cz.2 !

1. Dla dziewczyn - VIP - Widowiskowy ( zrobiony z mojego drugiego konta - BlueAngelOfSea)
Kosztuje 3275 sc, więc trzeba wydać kasę ;D
Dostępny w moim looku : 54♥ Naughty Girl ♥
Rzeczy , które użyłam :
2. Dla dziewczyn - Nie dla VIP - Słodki
Rzeczy, które użyłam :
PS. Jest dość tani :)


 3. Dla dziewczyn - dla VIP - Luzacki 

Jest on tani, nie licząc diamentów ( właśnie dlatego ten look jest VIP ) ;p
Rzeczy , które użyłam :

A teraz coś dla chłopaków :
1. Dla chłopaków - Dla VIP - Gotycki
Jest on średnio drogi.
Look dla chłopaków będzie jeden, może potem dodam więcej.
Rzeczy, których użyłam :

I to tyle ;) 
Pozdrawiam,
Natka
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz