Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 17 sierpnia 2013

O Anonymous

 Wiecie już, że mam nowy temat postów, a mianowicie to jest temat " Przygoda anonkowa". Dlatego teraz trochę o niej:
Jak wygląda Anonymous?
Anonymous ma fioletowe włosy spięte w koka,fioletowy kapelusz, czasami ma buty ( nie zawsze) , czarne spodnie i NIE ma bluzki.
Tak wygląda ta prawdziwa :

Screen NIE został zrobiony przeze mnie , te zrobione przeze mnie będą podpisane by Nat585
Jak Anonymous zdobywa swoje ofiary?
Tworzy tematy Little test. Kto w nie wejdzie lub coś tam napisze , zostanie zhackowany. Potem Anony zaprosi Cię do znaj, potem wpis do księgi gości i bum! Nie posiadasz już konta.
  Co się stanie, gdy ona już mnie zhackuje?
Przede wszystkim wyloguje Cię z konta. Gdy zostaniesz już wylogowany zobaczysz ją na stronie logowania :
Ostatnio Anony jednak ubierają się inaczej :c
Powiększ sobie :c
 
 Co zrobić, gdy pokaże mi się na stronie logowania?
Nie panikuj. Odśwież stronę a potem natychmiast ją wyłącz. NIE WPISUJ ANI NAZWY UŻYTKOWNIKA, ANI HASŁA! Jeżeli wpiszesz cokolwiek, będzie już miała informacje o twoim koncie!
Jeżeli ONA jeszcze tam będzie, to spróbuj ponownie, ponownie , aż stamtąd nie zniknie.
Potem należy wejść na inne konto, wtedy w Co Teraz Robisz powinien być napis :
Hacked by Anonymous. I can do almost everything ;D ~Nobody's safe!~
Po polsku : Zhackowany przez Anonymous. Potrafię zrobić dosłownie wszystko ;D ~Nikt nie jest bezpieczny!~
Tłumaczenie może zawierać błędy .
Co zrobić, kiedy Anonymous mnie zhackuje?
 Najlepiej napisać do moderatorów. Jeżeli miało się hasło na e-maila, to należy przywołać je sobie. Gdy uda się wejść na konto, NATYCHMIAST ZMIENIĆ HASŁO! Dlaczego? Bo Anonka nie wchodzi na konto raz. Jeżeli nie zmienisz hasła, zaatakuje Ciebie ponownie. Jedna dziewczyna 3 razy w dniu zmieniała hasło, ponieważ anony napisała do niej : I hack you (d)
Co zrobić żeby Anonymous mnie nie zhackowała?
1. Nie pisz do niej na pocztę.
2. Nie zapraszaj jej do znajomych.
3. Nie wchodź w tematy Little test ( od tego się zaczyna. Dziś wejście w temat Little test, jutro Anony zaprosi Cię do znaj, pojutrze na ścianie będziesz miał/miała napisane " Danger (d) " albo " You are next (d) " , a dzień później zostaniesz zhackowana/zhackowany)
4. Jeżeli zaprosi Cię do znaj, nie reaguj i zablokuj ją.
5. Jeżeli zobaczysz ją w chatroomie, natychmiast z niego wyjdź
6. Nie pisz w ctr i na forum rzeczy typu " AAA! ANONYMOUS! ONA MNIE ZHACKUJE! POMOOOOCY!" , bo wtedy na pewno Cię zhackuje.
7. Nie rób o niej artbooków oraz filmów. Jeżeli je zobaczy, zhackuje Cię.  
Na polskim  MSP ofiarą padła Wyluzuj.pl . Ma wiele wpisów hackerów. Jakbym zrobiła screena każdemu wpisowi, to by miejsca nie starczyło xD Tutaj mamy wpis PRAWDZIWEGO hackera :
 To tyle xD
Nat585

10 komentarzy:

  1. Hej :) Gdybyś mogła napisać na mojego maila to przesłałabym Ci coś co mnie zaniepokoiło . Maila znajdziesz na moim blogu - mspe-andziolka501.blogspot.com :)

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. skopiowałaś posta od jednej dziewczyny ma dokładnie takiego samego -,- .

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak różni się -.- Tylko dodałaś kilka słów. Izabela221 ma prawie to samo -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, Ja się przestraszyłam chyba na serio się boję ale serio proszę odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wyluzuj.pl mam w znaj :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Little test to nie prawda wpisałam się pod nim i nic, ale może dlatego ze to nie bylo anonymous ale innego hackera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to był fałszywy little test ;D. Każdy sobie może zrobić konto z nickiem Anonymous, fioletowe włosy i zrobić taki temat ;).

      Usuń
  7. Trochę nie rozumiem :/. "Potem należy wejść na inne konto, wtedy w ctr powinien być napis: Hacked by anonymous. I can do almost everything. Nobody's safe"- jak to możliwe, że tam będzie ten napis, jeśli odświeżę stronę? Chyba byłby ten napis w ctr jakbym nie odświeżyła strony i się zalogowała ;).
    PS. Ten tekst znaczy: "Zhakowany przez anonymous. Potrafię zrobić prawie wszystko. Nikt nie jest bezpieczny", bo almost znaczy prawie ;).

    OdpowiedzUsuń