Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Hackerzy : Śledztwo na Angielskim MSP #1

 Hej. Dziś zrobiłam konto na Angielskim MSP i przeprowadziłam śledztwo o hackerach.
Oto ja na Angielskim MSP:
Wiem, głupia nazwa i głupie ciuchy, ale to konto zostało stworzone TYLKO po to, aby zrobić śledztwo.
1# Anonymous.
Na tym angielskim MSP to dziwna sprawa z tymi anonkami. Gdy wpisze się już nazwę : Anonymouse, to gdy się klika " Szukaj" nie da się :o
Nie znalazłam też tematów Little test.
2# Grim reaper ( Black Girl GR)
Z wpisywaniem nazwy Grim Reaper jest taki sam problem jak u Anonymous. 
Za to gdy się wpisze Black Girl GR wyskakują dwie ( Jedna to podszyw. Ma w profilu "hi" ) . 
Oto ta bardziej prawdopodobna :
I to tyle . Dollkę i TheClowna ( Na Angielskim MSP : The Joker) wrzucę później, bo idę na obiad :B
Pozdrawiam,
Nat585


1 komentarz:

  1. Troche mnie śmieszy nazwa tego 2konta grim raper(wiem że pewnie zrobiłam błąd w pisowni). Fajny blog

    OdpowiedzUsuń