Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

piątek, 16 sierpnia 2013

Impreza u kaya love lol lol + przywołanie Anonki :o

 Hey. Dziś była impreza u Seleny, potem u kaya love lol lol:
Impreza!

Impreza! 2

Obóz

Obóz 2

Ja płonę!

Nie , bo to ja płonę :B

Duże dzieci XD

Chciałyśmy przywołać The Dolly, i krzyczałam : PRZYJDŹ ROBALU! ale przywołałam tylko robala na sofie FoxxLady XD

Przyszła Anonka! :o

Heheszki :B
No bo w sumie to krzyczeliśmy : I WANT TO HACK WITH YOU!
I ona przyszła i powiedziała : hello kids
Ja na to : Ale nieudany podszyw XD
No bo dało się na nią kliknąć XD
Ona na to : I'm true hacker
Potem wylogowało ( za jednym razem! ) Selenę i FoxxLady :o
Myślę , że to jednak podszyw, bo nie pojawiła się na stronie głównej, ale jednak...
Wasza przestraszona,
Nat585
PS. Ostatnie to były zrzuty ekranu, bo zapomniałam zmniejszyć.

3 komentarze: