Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

czwartek, 4 lipca 2013

Nowa kolekcja i rozdział 1 poradnika

 Zanim zaczniemy chcę Wam wyjaśnić, o co chodzi z tym napisem " Grenade by Nat585 MSP".
No więc od niedawna na Youtube można oglądać mój nowy teledysk : Bruno Mars - Grenade by Nat585 wersja MSP 
 Zaczynamy!
 Nowe aktualności na MSP ! :


 A oto mój status ( widać kawałek nowego tła )

\
  A teraz poradnik :
                                          PORADNIK 1#
Dla nowych użytkowników :
                             Co to sc?
 Sc ( skrót od starcoins) to inaczej pieniądze na MSP. 
Można za nie kupić : ciuchy, animki , zwierzaki, muzykę lub tło do filmów, różne rzeczy do pokoju lub zmienić oczy, nos i tak dalej.


 Dla wtajemniczonych
                Jak wejść za czarny pasek w chacie? 
Krok 1 : Wchodzimy w chat ( byle jaki)


 Krok 2 : Klikamy jednocześnie spację + myszkę i przeciągamy nazwę użytkownika ( tą pod butami) za czarny pasek
Krok 3 : I bam! Nasza moviestar automatycznie wchodzi za czarny pasek!

 PS : Jeżeli nie uda Ci się, wejdź do swojego pokoju i potem jeszcze raz w chat. Powinno zadziałać ;)  ( U mnie zadziałało)
 Mam nadzieję, że pomogłam .
Nat585


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz